Triumph Street Scrambler
Ahogy múlt héten írtam, várható volt már, hogy a Triumph kínálatában a Bonneville vasak megújulása előbb-utóbb utoléri a scramblert is.
Scrambler cikk-1, scrambler cikk-2, scrambler-cikk-3, scrambler cikk-4, scrambler cikk-5, scrambler cikk-6, scrambler cikk-7, scrambler cikk-8, scrambler cikk-9, scrambler cikk-10, scrambler cikk-11, scrambler cikk-12.
Az új modell óvatos elnevezése (street scrambler) nekem kissé a Ducati Scrambler Urban Enduróra hajaz. E helyütt ejtsünk néhány könnycseppet e rövid ideig árult modellért, melyet (sztem) az idei EICMA rendezvényen bemutatott Desert Sled „intrikusan” kipöckölt a Ducati Scrambler modellpalettából.
Visszatérve az elnevezésre, nyilván mindkét cég már a névvel is szerette volna óvatosan kifejezni, hogy azért „vannak határai” e két motor terepképességeinek. (Ahogy a két héttel ezelőtti cikkemben is megjegyeztem azonban, az idei EICMA rendezvényen bemutatott, „fából-vaskarika” elnevezésű motorok büntető perében viszont kétségtelenül a Ducati Scrambler Café Racer parkolna az első sorban!)
Szóval a Street Twin után megérkezett végre a britek új, soros kéthengeres, 900 köbcentis, 55 lovas scramblere is! A stílusos vas persze következetesen teljesíti a nevében is ígért kívánalmakat. Hosszú rugóutak, küllős felniken (majdnem) bütykös gumik, szélesebb kormány és magasan vezetett kipufogók. Ezek után motoros legyen a talpán az, aki könnyedén tud választani a gyártók által mostanában piacra szabadított sokféle retro modell és azok számtalan verziója között! Tudom-tudom, ha megvan ehhez a megfelelő mennyiségű pénz, édes teher a többórás honlap böngészés és teszt olvasgatás!