Bujar és Gaz motorja
A Yamaha XS sorozata sok motorépítő fantáziáját megmozgatta már. BTW: a Route42 flotta is rendelkezik egy ilyen (alapú) kétkerekűvel.
A mai napon a Jutland42-es nagyobb „tesójáról”, egy XS650-esből épített járgányról szól a fáma. (Talán egy 750-esről vagy egy 1100-ről is írunk majd 1x.) Essexben, az Auto Fabrica nevű műhelyben dolgozik Bujar és Gaz. Ők felelősek mindazért, amit a cikk alatti képeken láthattok. Ők hajlították azokat a fantasztikus kipufogókat, ők dugták el diszkréten a kábeleket a vázba és a kormányba. Ők döntöttek úgy, hogy nem akarnak tárcsafékeket látni a motoron, ezért egy korábban Hollandiából vásárolt Laverda SF750-esről műtötték át inkább a dobfékeket.
A motor végső arculatát markánsan befolyásoló unikális tankot és a hátsó idomot 2,5 mm-es alumíniumból formázták meg a legények, továbbá a kormányvégek is recézett alumínium fogantyúkat kaptak. Well done Guys! Gaznak pedig egy óvatlan pillanatban elmagyarázzuk majd, hogy tudtán kívül (gondolom) egy komplett orosz gyár dolgozik a „nevében”. (Gy.k. bizonyos Го́рьковский автомоби́льный заво́д)