Feb
25
2020

Bujar és Gaz motorja

A Yamaha XS sorozata sok motorépítő fantáziáját megmozgatta már. BTW: a Route42 flotta is rendelkezik egy ilyen (alapú) kétkerekűvel.

A mai napon a Jutland42-es nagyobb „tesójáról”, egy XS650-esből épített járgányról szól a fáma. (Talán egy 750-esről vagy egy 1100-ről is írunk majd 1x.) Essexben, az Auto Fabrica nevű műhelyben dolgozik Bujar és Gaz. Ők felelősek mindazért, amit a cikk alatti képeken láthattok. Ők hajlították azokat a fantasztikus kipufogókat, ők dugták el diszkréten a kábeleket a vázba és a kormányba. Ők döntöttek úgy, hogy nem akarnak tárcsafékeket látni a motoron, ezért egy korábban Hollandiából vásárolt Laverda SF750-esről műtötték át inkább a dobfékeket.

A motor végső arculatát markánsan befolyásoló unikális tankot és a hátsó idomot 2,5 mm-es alumíniumból formázták meg a legények, továbbá a kormányvégek is recézett alumínium fogantyúkat kaptak. Well done Guys! Gaznak pedig egy óvatlan pillanatban elmagyarázzuk majd, hogy tudtán kívül (gondolom) egy komplett orosz gyár dolgozik a „nevében”. (Gy.k. bizonyos Го́рьковский автомоби́льный заво́д)

Yamaha by Auto Fabrica

Yamaha by Auto Fabrica

Yamaha by Auto Fabrica

Yamaha by Auto Fabrica

Yamaha by Auto Fabrica

Yamaha by Auto Fabrica

Yamaha by Auto Fabrica

Yamaha by Auto Fabrica

Yamaha by Auto Fabrica

Szólj hozzá!