A kis Yamaha eredeti formájában negyed évszázadon keresztül Dániában, Jutland szigetén teljesített szolgálatot. Ezután egy koppenhágai lány vette meg, és kezelésbe. Helle Bang és barátja, Jesper végül egy brat-style street trackert épített a motorból. A jármű Tommaselli kormányt és Coker Diamond gumikat (4,5×18) kapott, és napjainkban már egy Triumph kipufogódob gondoskodik a megfelelő hangról, Biltwell fogantyúba kapaszkodik a motoros, valamint Hagon lengéscsillapítók segítik a megfelelő rugózást. Az ülést és a lítiumakksit tartó kis táskát Helle maga készítette ipari Pfaff varrógépével. Az építési folyamat utolsó fázisában pedig Sapka Mester javította ki az átalakítás hibáit, fényezte és tette üzembiztossá a motort.
A motor történetéről ebben a cikkben számoltunk be, a fotókat pedig ebben a Flickr albumban találjátok meg.