A pokol macskája ismét kiszabadult
A Confederate motorokról már sokszor írtunk társoldalunkon, a Blogger42-őn, sőt ezen a héten éppen az ebből a cégből kiugrott figura által alapított márka egyik első termékéről esik szó.
A legutolsó Confederate modell, a 170.000 amerikai dollárba (kb. 42 millió forint) kerülő Combat Bomber előtt (melyből már csak 2 db. eladó), a CNC gépek 3-4 éve a Hellcat modell egy új verzióját szabadították rá a gyanútlan világra. A különleges járműveket gyártó márka, az akkoriban bemutatott új fegyverével sem „vitte túlzásba” a legyártott mennyiséget, összesen 65 darab készült e kétkerekű kinetikus szoborból. Az X132 Hellcat Speedster az öt éve bemutatott legendás V2-es (naked) Hellcat Combat utódja volt.
A 2163 köbcentis V2-es blokk (igény esetén) 123 lóerőt és 190 Nm nyomatékot visz az útra, hogy aztán Mr. Beringer és Mr. Brembo összehangolt csapatmunkájának eredményeként meg is tudjon állni a motorkerékpár. Az ex-Ducatis Pierre Terblanche biztosan sokat segített, hogy a Confederate ismét egy ilyen kompakt és erős, sportos, de mégis klasszikus arcélű közút veszélyeztető holmival jelenjen meg a motoros világban.
A motor üzemanyagtartálya műanyag. (Persze szénszálak erősítik keresztbe-kasul.) A hátsó lámpa szerepét egy LED-sor tölti be. Az ötfokozatú váltónak rövidek az áttételei, ezzel is a „vas” és erőforrásának sportosságát szolgálva. Egy Race Tech központi rugóstag és elöl egy állítható telópár felel azért, hogy a motoros úton is tudja tartani járművét. A Confederate tehát ismét megtett mindent, hogy egy unikális és élvezhető kétkerekű kerüljön ki a kezükből. A többi már a jármű nyergében helyet foglaló ember vérmérsékletén és tudásán múlik.