Sep
22
2020

Kabátból nyereg, övből tankdísz

Kedvelem a Triumph Thruxtont. A fordított villás ’R’ verziót különösen. Persze már „alapból” is jól hozza a caféracert, de azért ez a motor is „átépítésért kiállt”.

A Down & Out Cafe Racers csapata is így gondolta, ezért megcsinálták a saját elképzelésüket a vasból. A cég (D&O), a jármű elnevezése (BIT2) és a rajtszáma (36) majdnem jó. B&O-nak, 42BIT-nek és 42-nek örültünk volna igazán, de ez (valószínűleg) a briteket csak kb. annyira hatja meg, mint berkikrisztiánt a költészet napja.

Shaun Walker, a D&O alapítója gyűlöli a motoron végigfutó kábelerdőket, ezért, bár a Thruxton is már erősen kompjúterizált szerkezet, elrejtette a kábelek nagy részét a kormányban. Mivel a termék főszponzora a Barbour International, az építők e cég waxolt anyagával burkolták a nyerget, a tankon pedig, hosszanti irányban megjelenik a nagy múltú angol gyártó egyik kabátjának az öve, új szerepben tetszelegve tulajdonosa előtt.

Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner
A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.

Bár a vezetési pozíció kellően agresszív, a Firestone Deluxe Champions gumikkal körrekordot sehol sem fog futni a motor. Persze stílusában kétségtelenül jó választás ehhez a járműhöz ez a gumi, amelynek egyébként egy Öhlins USD villával kell hatékonyan együttműködnie. A klasszikus, endurance (megbízhatósági) versenyeket idéző, oldalra szerelt lámpa remekül mutat az első idom mellett és még egy Barbour kabátgombra hajazó kis lapocskát is kapott. Ezzel felkerült a pont az i-re és a D&O srácok végre betolhatták a vasat a szokásos Bike Shed kiállításra, melyet néhány éve (ismét) a Tobacco Dockban rendeztek meg a brit szervezők.

Szólj hozzá!