Nov
13
2018

Egy 117 esztendős indián rögös útjáról

Négy-az-egyben bukósisakról már hallottam, de „4-in-1 motorkerékpárról” még nem.
Nov
6
2018

A Heinrich manőver

Tudjuk, már a motorosruhátok „könyökvédőjén jön ki”, de (nem győzzük elégszer mondani) szeretjük a bömösöket.
Oct
30
2018

Ural CaféShop

Egy norvég „viking” az USA-ban átépített egy orosz motort, amibe egy olasz kávégépet és egy kínai generátort szerelt és most egy magyar betyár mindezt jól (vagy rosszul) megírja Nektek, kedves R42 olvasók.
Oct
23
2018

A scrambler sztori gyökereiről

Az orcánkat (is) jótékonyan borító, ezen testrészünkön (némelyeknél) viszonylag vastagnak mondható legnagyobb szervünk, (AKA/GY.K.) bőrünk védelme mögé bújván, e bonyolult mondatot egy meglehetősen vaskos képzavarral tovább súlyosbítván, induljunk az egyhengeres zongorától.
Oct
16
2018

Berluti / Veldt együttműködés

Alessandro Berluti keze alól több mint 120 évvel ezelőtt került ki az első cipő.
Oct
9
2018

A világ legvariálhatóbb, valóban kézműves bukósisakja!

A Veldt új szintre emeli a variálhatóság, a biztonság és a kényelem fogalmát! 4 in 1!
Sep
26
2018

Leg_leg_leg!

A szuperlatívuszok korát éljük. A melléknevek felsőfokával gyakran találkozhatunk kattintásvadász (aka clickbait) címekben és cikkekben egyaránt.
Sep
25
2018

B(a)SA Tracker.42

A kis 247 köbcentis, lánchajtásos, négy sebességes C15 Star típusjelű motorkerékpár 1961 szeptember 19-én hagyta el a BSA gyár épületét. Ekkor már nagy gyakorlattal szerelték össze ezt a típust a szorgos brit kezek, hiszen ’58 óta gyártották ezt a modellt. (’67-ig gyártásban is maradt.)
Sep
18
2018

Három a magyar igazság!

BRÉKING! Tizenegy nappal a futam előtt, hamarosan átlépjük a 10.000 dolláros határt!
Sep
11
2018

MotoCircle 2018

A patinás Ottakringer sörgyár napsütötte folyosóján elhaladó helyes osztrák nyugdíjas pár nem értette, hogy Sapka mester honnan veszi a bátorságot, hogy miközben fotózom a BSA-t, úgy pózoljon a remek helyen kiállított motorral, mintha legalábbis ő építette volna.
1 2 3 14