A Hondán első lépésként Sapi a villát újította fel, ezzel kezdődött az átalakítás. Miután elkészítette a kormányt és megtervezte az ülést, munkához láthatott a bőrdíszműves. Sapka csak a fékek, a kerekek és a motorblokk megtisztítása után észlelte, hogy a kipufogó javításért kiált. A belsejében tapasztalt „sufnimegoldást” kiiktatta, új szigetelést és tompítást kapott a szerkezet, a kipufogóvég tölcséreit pedig Harley Sportster dobvégekből alakította ki a Mester. A négy „orgonasíp” matt fekete színt kapott, megidézve így a Honda hatvanas évekbeli legendás versenymotorjait. Sapi a kilométerórát és a fordulatszámmérőt tizenöt évig őrizgette a fiókjában, maga sem hitte, hogy egyszer a barátja motorján díszelegnek majd. Az első fényszóró pedig egy ősrégi, de még érintetlen magyar Danúvia lámpa, mely feltételezhetően a gyári készlet utolsó megmentett példányai közé tartozik. A Hondán tett minimális változtatás ellenére remekül látszik, hogy némi odafigyeléssel és aprólékos munkával, kiemelkedő café racert kaphatunk.
A CB4-ről a Motorrevü ebben a cikkben, és ebben a videóban számolt be, továbbá a fotókat ebben a Flickr albumban találjátok meg.