Jul
14
2020

Csupalyuk Steampunk Racer

Mad Max, Bruce Wayne és Daryl Dixon alá már sok „bad ass” motort vízionáltam oda.

A teljesség igénye nélkül: Buell Fireball (Sapka Mester), Nighthawk (Classified Moto), Victory Gunner (Tatoo Projects), Ronin47 (Magpul Industries), Mickey (Zadig Motorcycles), Salt Racer (Super Rat Motorcycles), Legacy (Bienville), Ducati 749R (Gustavo Penna).

Ezt a sort szeretném ma egy újabb rosszfiúval bővíteni.

A 2008-as Triumph Thruxton órájában 8000 mérföld volt, amikor a BCR (Benjie’s Café Racers) csapata nekiesett. Abban hamar megállapodtak a legények, hogy nagy polírozott alumínium felületek jellemzik majd a motor végső, „Steampunk Racer” jellegét. A gyári első villákat egy Honda CBR1000RR-től kölcsönzött darab, a fordulat- és sebességmérőket egy Harley egység, a váltót pedig egy Ducati 900SS-től „kölcsönzött” hidraulikus szerkezet váltotta fel.

(BTW: a fékkart is egy 900SS biztosította önként és dalolva.) A kadmiumsárga első lámpát körülölelő, különleges lamellás alu-idom, a decens ¼-es plexivel is figyelemreméltó indusztriális részlet. Imádom! Ahogyan a kipfugórendszer külső burkolatán és az egyéb elemeken is megjelenő lyukakat (speed holes) is nagyon kedvelem.

Az üzemanyagtartály teljesen saját fejlesztése a csapatnak, a hozzá tartozó tanksapka és a kézzel kikalapált embléma pedig szintén dögös és míves része a motornak. A széles és kényelmesnek tűnő ülés, a hátsó lámpát lendületes ívvel körbefutó idommal alkot harmonikus egységet, hogy ne csak a vas eleje, hanem a vége is maradandó vizuális élményt nyújtson a szemlélődőnek. Mindezen elemek alatt pedig egy 18 colos 160-as gumi teljesít szolgálatot.

Well done Guys!

Szólj hozzá!